loading...

000000000

,    دانلود آهنگ گناه من نیست تقصیر دله,    دانلود آهنگ همه میدونن که عاشقی کار دله از شهره,    دانلود آهنگ دوست دارم سوسن mp3,    دانلود اه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 267 یکشنبه 14 مرداد 1397



,    دانلود آهنگ گناه من نیست تقصیر دله
,    دانلود آهنگ همه میدونن که عاشقی کار دله از شهره
,    دانلود آهنگ دوست دارم سوسن mp3
,    دانلود اهنگ دوست دارم میدونی از شهره
,    دوست دارم میدونی این کار دله شهره
,    دانلود اهنگ سوسن بنام دوست دارم
,    متن آهنگ دوست دارم میدونی از سوسن
,    اهنگ سوسن دوست دارم میدونی که این کار دله
,    دانلود آهنگ دوست دارم میدونی این کاره دله
,   

http://nakaman.net/54945/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1.html

دانلود آهنگ قدیمی دوست دارم میدونی که این کار دله

متن ترانه

دوست دارم میدونی که این کار دله
گناه من نیست تقصیر دلهدوست دارم می دونی که این کار دله
گناه من نیست تقصیر دله سوسن

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده
ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده

عشق تو نازنینم شبگرد کوچه هام کرد سوسن
تو می دونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونست آخه منم جوونم
همه می گن دیوونس اینو خودم می دونم

همه می دونن که عاشقی کار دله
گناه من نیست تقصیر دله سوسن

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده
ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده سوسن

 

لینک دانلود به درخواست دبیرخانه محتوای مجرمانه حذف گردید








برچسب ها دانلود آهنگ گناه من نیست تقصیر دله دانلود آهنگ همه میدونن که عاشقی کار دله از شهره دانلود آهنگ دوست دارم سوسن mp3 دانلود اهنگ دوست دارم میدونی از شهره دوست دارم میدونی این کار دله شهره دانلود اهنگ سوسن بنام دوست دارم متن آهنگ دوست دارم میدونی از سوسن اهنگ سوسن دوست دارم میدونی که این کار دله دانلود آهنگ دوست دارم میدونی این کاره دله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو