loading...

000000000

,    دانلود آهنگ بازم امشبم از اون شباست,    بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت,    اهنگ امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت,    دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 پنجشنبه 15 شهریور 1397

,    دانلود آهنگ بازم امشبم از اون شباست
,    بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
,    اهنگ امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
,    دانلود اهنگ سیم اخر
,    دانلود اهنگ سیم اخر رضا شیری
,    دانلود اهنگ بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
,    دانلود آهنگ سیم آخر رضا شیری
,    رضا شیری سیم آخر
,    دانلود اهنگ رضا شیری چرا نمیخوای منو
,   

متن ترانه سیم آخر رضا شیری

بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
با من این دلم دوباره دارم میزنه به سیم آخر
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی
چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار

دانلود آهنگ رضا شیری به نام سیم آخر

با من دل همش بی تاب و بازم بهونتو میگیره
بازم بخون در گوش من بذار بازم بارون بگیره
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی
چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار

http://helenmusic.ir

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥







برچسب ها دانلود آهنگ بازم امشبم از اون شباست بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت اهنگ امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت دانلود اهنگ سیم اخر دانلود اهنگ سیم اخر رضا شیری دانلود اهنگ بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت دانلود آهنگ سیم آخر رضا شیری رضا شیری سیم آخر دانلود اهنگ رضا شیری چرا نمیخوای منو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو