loading...

000000000

,    دانلود هر که دیدم یاری داره من ندارم,    دانلود آهنگ هرکه دیدم یاری داره من ندارم از یاسمین,    دانلود اهنگ هرکی دیدم یاری داره من ندارم,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3145 یکشنبه 24 تیر 1397


,    دانلود هر که دیدم یاری داره من ندارم
,    دانلود آهنگ هرکه دیدم یاری داره من ندارم از یاسمین
,    دانلود اهنگ هرکی دیدم یاری داره من ندارم
,    دانلود اهنگ من از کی کمترم یاری ندارم
,    دانلود آهنگ هرکی دیدم یاری داره از یاسمین
,    دانلود اهنگ هر کی دیدم یاری داره من ندارم
,    دانلود آهنگ هرکه دیدم یاری داره یاسمین
,    دانلود آهنگ ای خدا یاسمین
,    یاسمین خواننده ترانه یاری ندارم
,   

هر که دیدم یاری داره من ندارم

 

 
هر که دیدم یاری داره من ندارم
شب که میشه خانه ای روشن ندارم
برم پیش خدا دادی بر آرم
من از کی کمترم یاری ندارم
من چرا یک گل به صد گلشن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم

کاشکی در دل غم نداشتم
شب روی سنگ سر میذاشتم
از همه بودم جدا
از دیار آن آشنا
من که اینجا یار و غم خواری ندارم
دیگه در شهر شما کاری ندارم
من چرا یک گل به صد گلشن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم

بستم دگر بار سفر
میرم به یک شهر دگر
میرم و دل به دریا میزنم
سر به دشت و به صحرا میزنم
میرم آنجا در آنجا میزنم
من چرا یک گل به صد گلشن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم
ای خدا من که دل از آهن ندارم
شعر از جنتی عطایی       

http://www.cloob.com/u/fsmkh1100/11567937/%D9%87%D8%B1_%DA%A9%D9%87_%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%85_%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D9%85%D9%86_%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85_%2525C2%2525A0_%2525C2%2525A0_%D9%87%D8%B1







برچسب ها دانلود هر که دیدم یاری داره من ندارم دانلود آهنگ هرکه دیدم یاری داره من ندارم از یاسمین دانلود اهنگ هرکی دیدم یاری داره من ندارم دانلود اهنگ من از کی کمترم یاری ندارم دانلود آهنگ هرکی دیدم یاری داره از یاسمین دانلود اهنگ هر کی دیدم یاری داره من ندارم دانلود آهنگ هرکه دیدم یاری داره یاسمین دانلود آهنگ ای خدا یاسمین یاسمین خواننده ترانه یاری ندارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو