loading...

000000000

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاص بودیم از مسعود صادقلو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام خاص بودیم از مسعود صادقلو,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول خاص بودیم از مسعود صادقلو ,دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 156 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاص بودیم از مسعود صادقلو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام خاص بودیم از مسعود صادقلو,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول خاص بودیم از مسعود صادقلو ,دانلود آهنگ,متن آهنگ خاص بودیم از مسعود صادقلو ,خاص بودیم از مسعود صادقلو,دانلود آهنگ جدید خاص بودیم از مسعود صادقلو,دانلود آهنگ خاص بودیم از مسعود صادقلو با کیفیت 320,

 

مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم 
میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم
❤من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم❤
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه
خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
❤من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم❤

وب سایت پاپ ملو||www.popmelo.ir
حجم:7.54مگابايت

پخش آنلاین







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاص بودیم از مسعود صادقلو متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام خاص بودیم از مسعود صادقلو دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول خاص بودیم از مسعود صادقلو دانلود آهنگ متن آهنگ خاص بودیم از مسعود صادقلو خاص بودیم از مسعود صادقلو دانلود آهنگ جدید خاص بودیم از مسعود صادقلو دانلود آهنگ خاص بودیم از مسعود صادقلو با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو