loading...

000000000

آهنگ مسافر نوشین (قدیمی) ای که میری به شهر من یادی از من بکنوقتی میری دشت و دمن یادی از من بکنمنو به خاطرت بیار بگو یادش بخیرچشماتو روی هم بذار بگو یادش بخیرجای منو خالی بکن هرکجا رسیدیاز همه دلد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 چهارشنبه 07 شهریور 1397

آهنگ مسافر نوشین (قدیمی)

 ای که میری به شهر من یادی از من بکن
وقتی میری دشت و دمن یادی از من بکن
منو به خاطرت بیار بگو یادش بخیر
چشماتو روی هم بذار بگو یادش بخیر
جای منو خالی بکن هرکجا رسیدی
از همه دلداری بکن هرکه را که دیدی
برو توی محلمون به همه سر بزن


سری بزن به خونمون جای من در بزن
ای که میری به شهر من یادی از من بکن
وقتی میری دشت و دمن یادی از من بکن


شهر من کودک دل در حسرتت حیرونه
توی این غریبه ها هنوز مثل مهمونه
هنوز مثل مهمونه
شب و روز به یاد تو بدون تو سر کردم
عشق من صدام بزن می خوام یه روز برگردم
می خوام یه روز برگردم
مسافر عزیزم بار سفر رو بستی
اینجا نمونده رفتی دل به کسی نبستی
ای که میری به شهر من یادی از من بکن
وقتی میری دشت و دمن یادی از من بکن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو