loading...

000000000

آهنگ میمیرم شاهرخ اگه بی وفا بشیرفیق نیمه راه بشیبا کسی آشنا بشی می میرماگه منو جا بذاریرو دلم پا بذاریبری تک و تنهام بذاری می میرمتو منو خوار نکنمنو بیمار نکنعاشق دیوونتو این همه آزار نکنگله بسی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 343 دوشنبه 12 شهریور 1397

آهنگ میمیرم شاهرخ

 اگه بی وفا بشی
رفیق نیمه راه بشی
با کسی آشنا بشی می میرم
اگه منو جا بذاری
رو دلم پا بذاری
بری تک و تنهام بذاری می میرم

تو منو خوار نکن
منو بیمار نکن
عاشق دیوونتو این همه آزار نکن


گله بسیار نکن
شبمو تار نکن
جمله می خوام برم رو دیگه تکرار نکن

اگه بی وفا بشی
رفیق نیمه راه بشی
با کسی آشنا بشی می میرم

اگه منو جا بذاری
رو دلم پا بذاری
بری تک و تنهام بذاری می میرم

با تو در پرده دلم راز و نیازی داره
کس نمی دونه پس پرده چه رازی داره
سر زلف تو هوس داره که چنگی بزنم
دست کوتاه منو میل درازی داره

اگه بی وفا بشی
رفیق نیمه راه بشی
با کسی آشنا بشی می میرم
اگه منو جا بذاری
رو دلم پا بذاری
بری تک و تنهام بذاری می میرم







برچسب ها دانلود آهنگ میمیرم شاهرخ رمیکس Remix دانلود آهنگ میمیرم شاهرخ کیفیت 320 متن آهنگ میمیرم شاهرخ کد آهنگ پیشواز همراه اول میمیرم شاهرخ دانلود آهنگ میمیرم شاهرخ کد آوای انتظار همراه اول میمیرم شاهرخ کد آهنگ پیشواز ایرانسل میمیرم شاهرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو