loading...

000000000

,    دانلود آهنگ کدوم جمعه علی لهراسبی,    اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی,    دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی,    دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 سه شنبه 14 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ کدوم جمعه علی لهراسبی
,    اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون
,    دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر
,    کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
,    دانلود آهنگ علی لهراسبی فقط بگو
,    عطر نرگس طبیعی
,    خواص عطر نرگس

,   

تو رو حتی تو رویامم ندیدم

ولی یه عمره جات خالیه پیشم

ندیدمت چه احساس غریبی

ندیدم و برات دلتنگ میشم

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare

بیا تا کفترا دورت بگردن

براشون هر قدم دونه بپاشی

چراغون میکنم پس کوچه ها رو

شاید قسمت بشه این جمعه باشی

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare

ترانه آهنگ عطر نرگس از علی لهراسبی

کجا منتظر رسیدنت شم

میخوام کاری بدم دست خودم که

خودم بهونه ی اومدنت شم

سپردی دست کی پیراهنت رو

که یه عمر برامون نمیاره

ke ye omr baramon nemiyare

چه بوی نرگسی می پیچه اینجا

che boye nargesi mipiche inja

اگه این باد سرگردون بذاره

age in bad sargardon bezare

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ کدوم جمعه علی لهراسبی اپارات آهنگ عطر نرگس با صدای علی لهراسبی دانلود آهنگ حس غریب 2 از علی لهراسبی دانلود آهنگ علی لهراسبی عطر بارون دانلود آهنگ عطر نرگس صنعتگر کلیپ فقط بگو کدوم هفته کدوم روز دانلود آهنگ علی لهراسبی فقط بگو عطر نرگس طبیعی خواص عطر نرگس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو