loading...

000000000

,    دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی,    دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی واسه,    دیگه حرفام نداره رنگی واسه تومن میدونم,    آهنگ مریم ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 356 یکشنبه 10 تیر 1397



,    دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی
,    دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی واسه
,    دیگه حرفام نداره رنگی واسه تومن میدونم
,    آهنگ مریم جلالی دیگه حرفام نداره رنگی
,    دانلود دیگه حرفام نداره رنگی
,    دانلود آهنگ مریم جلالی دیگه حرفام نداره رنگی
,    اهنگ دیگه حرفام نداره رنگی واسه تومن میدونم
,    دیگه حرفام نداره رنگی دیجی مریم
,    دانلود اهنگ دی جی مریم دیگه حرفات نداره رنگی

دیگه حرفام نداره رنگی واسه تو من مردم میدونم

از ابر چشمام بیهوده بارون می باره خوب میدونم

یه یه یه دی جی مریم ….

دیگه باغ آرزوهام نداره از تو نشونی نشونی

دل من تنها شده بی تو نداره یه همزبونی

همزبونی همزبونی دی جی مریم

یه یه یه یه یه یه ….

اگه چشمات منو می خواست پشت پلکات نمی موندم

دیگه این ترانه ها رو نمی ساختم نمی خوندم  دی جی مریم

بگو آخه واسه ی چی پیشم نمی آی خوب من خوب من

مگه دوستم نداری منو نمیخوای خوب من خوب من

بگو آخه واسه ی چی پیشم نمی یای خوب من

مگه دوسم نداری منو نمی خوای خوب من دی جی مریم

http://nakaman.net/61309/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%DB%8C.html

 

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی دانلود آهنگ دیگه حرفام نداره رنگی واسه دیگه حرفام نداره رنگی واسه تومن میدونم آهنگ مریم جلالی دیگه حرفام نداره رنگی دانلود دیگه حرفام نداره رنگی دانلود آهنگ مریم جلالی دیگه حرفام نداره رنگی اهنگ دیگه حرفام نداره رنگی واسه تومن میدونم دیگه حرفام نداره رنگی دیجی مریم دانلود اهنگ دی جی مریم دیگه حرفات نداره رنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو