loading...

000000000

آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند » آهنگ ساز : ( مهدی احمدوند )» تنظیم : ( مهدی احمدوند )من کوله بار دردم کی قد من بد آورددوباره خنجر از پشت دوباره دل کم آوردمن بی ستارگیمو به آسمون نمیگم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 121 دوشنبه 17 دی 1397

آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند 
» آهنگ ساز : ( مهدی احمدوند )
» تنظیم : ( مهدی احمدوند )
من کوله بار دردم کی قد من بد آورد
دوباره خنجر از پشت دوباره دل کم آورد
من بی ستارگیمو به آسمون نمیگم
احساس من غریبه س کی می دونه چی میگم
اصن زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقد قدم می زنم که درد بگیره پاهام
من خونه ی غرورم کسی نمیشه حالیش (!)


خراب شه سقف خونه روی سر اهالیش


اصن زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقد قدم می زنم که درد بگیره پاهام
من خونه ی غرورم کسی نمیشه حالیش (!)
خراب شه سقف خونه روی سر اهالیش




منبع:
ایران ترانه
http://www.iransong.com







برچسب ها آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند متن آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند تکست آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند دانلود آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند دانلود آهنگ خونه ی غرور مهدی احمدوند آلبوم خونه ی غرور مهدی احمدوند خونه ی غرور متن آهنگهای مهدی احمدوند تکست آهنگهای مهدی احمدوند کد موزیک مهدی احمدوند ترانه های مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند تکست موزیک مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ جدید مهدی احمدوند بیوگرافی مهدی احمدوند دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند آهنگ پیشواز مهدی احمدوند موزیک ویدیو مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو