loading...

000000000

آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی سحرا وقت دعا من به پرباری ابرمبه سبکبالی باد با خدا حرف می زنم با خدا که موج نورشتوی لحظه هام میاداون خدایی که همه عالم از اوسترو بلندی پای ابرا میشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 219 پنجشنبه 18 مرداد 1397

آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی

 سحرا وقت دعا 
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد 
با خدا حرف می زنم 
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد
اون خدایی که همه عالم از اوست
رو بلندی پای ابرا میشینه
می دونم که های های 
گریه هامو می شنوه
می دونم که اشکامو میبینه
صدای اذون میاد
صدای اذون میاد


می پیچه تو نفس ساده صبح

رو لبم نشسته آه و
دل من غرق گناه
سر می ذارم روی سجاده صبح
سحرا وقت دعا 
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد 
با خدا حرف می زنم 
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد

اون به محراب یقینم می بره
به سراپرده دینم می بره
اون تسلای وجود
سر هر بود و نبود
به شکوه لحظه های 
بهترینم می بره
اون که تاریخ بلند کبریاش
تو دلا غریضه ستایشه
سر به سجده ش می ذارم تا بمیرم
واسه رفتن تن من یه خواهشه
واسه رفتن تن من یه خواهشه
سر به سجده ش می ذارم تا بمیرم
واسه رفتن تن من یه خواهشه
صدای اذون میاد
صدای اذون میاد
می پیچه تو نفس ساده صبح
رو لبم نشسته آه و
دل من غرق گناه
سر می ذارم روی سجاده صبح
سحرا وقت دعا 
من به پرباری ابرم
به سبکبالی باد 
با خدا حرف می زنم 
با خدا که موج نورش
توی لحظه هام میاد







برچسب ها متن آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی دانلود آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول صدای اذون میاد محمد حشمتی کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای اذون میاد محمد حشمتی کد آوای انتظار همراه اول صدای اذون میاد محمد حشمتی دانلود آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی دانلود آهنگ صدای اذون میاد محمد حشمتی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو