loading...

000000000

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام آشوب نگو این اخرین دیدار ما بر باده و این ارتباط بی قرار بی قرارت میشم آخه نگو ما بینمون یک آه و پاییزمون در راه و برگای روز پر می زنن از روی شاخه من بی قرارت میشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 پنجشنبه 13 تیر 1398

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام آشوب

نگو این اخرین دیدار ما بر باده و

این ارتباط بی قرار بی قرارت میشم آخه

نگو ما بینمون یک آه و پاییزمون در راه و

برگای روز پر می زنن از روی شاخه

من بی قرارت میشم آخه

من بی قرارت میشم آخه

 

تگ دوم آهنگ بنیامین بهادری به نام آشوب

نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه

تو دلم آشوب پاییزه دوباره

نگو این خاطره رو به اوفول عشقمون رو به نزول

همه ی دردات قبول عشق ما آره

عشق ما آره

نگو اینجا که هستی لب مرزه.آخه من دلم میلرزه

بیا برگردیم به برگشتن میرزه

نگو این روزگار گریه داره

گریمون و درمیاره

نگو دنیا عاشقا رو دوست نداره

نگو این پنجره رو به غروبه آخرین روزای خوبه

تو دلم آشوب پاییزه دوباره

نگو این خاطره رو به اوفول عشقمون رو به نزول

همه ی دردات قبول عشق ما آره








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو