loading...

000000000

آهنگ شمع بی نور مهرپویا درمیان گریه هایتهمچو یک شمع مذابمدرمیان در آرزوتچون کویری در سرابمچشمه ای خشکیده بر موج آبممن سرودی در گلو بگرسته هستممن چو فانوسی به باغ بی کسی مها گرفتمشمع بی نورم که در

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 چهارشنبه 17 مرداد 1397

آهنگ شمع بی نور مهرپویا

 درمیان گریه هایت
همچو یک شمع مذابم
درمیان در آرزوت
چون کویری در سرابم
چشمه ای خشکیده بر موج آبم
من سرودی در گلو بگرسته هستم
من چو فانوسی به باغ بی کسی مها گرفتم
شمع بی نورم که در فانوس جانم جا گرفتم
نوری تنهایم که در تنهایی تو
نوری تنهایم که در تنهایی تو



رفته است زیاد یاران بی تابی
مهر غم در جان من بشکسته
وای بر من وای بر من وای بر دل
من چو فانوسی به باغ بی کسی مها گرفتم
شمع بی نورم که در فانوس جانم جا گرفتم
نور تنهایم که در تنهایی تو
نور تنهایم که در تنهایی تو
رفته است زیاد یاران بی تابی
مهر غم در جان من بشکسته
وای بر من وای بر من وای بر دل







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو