loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید استاد همایون شجریان بنام چرا رفتی؟ : Download New Song Homayun Shajarian Chera Rafti دانلود آهنگ چرا رفتی از استاد شجریان دانلود آهنگ های زیبای همایون شجریان موزیک جدید استاد شجری

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 دوشنبه 07 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید استاد همایون شجریان بنام چرا رفتی؟ :

Download New Song Homayun Shajarian Chera Rafti

دانلود آهنگ چرا رفتی از استاد شجریان

دانلود آهنگ های زیبای همایون شجریان

موزیک جدید استاد شجریان به اسم چرا رفتی ؟

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

 

متن آهنگ استاد شجریان بنام چرا رفتی:

چرا رفتی چرا من بی‌قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

 

چرا رفتی چرا من بی‌قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گرچه عمری یار من بود

امیدت گرچه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی چرا من بی‌قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی چرا من بی‌قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی چرا من بی‌قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

دل دیوانه را دیوانه‌تر کن

مرا از هر دو عالم بی‌خبر کن

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

دانلود آهنگ جدید همایون شجریان بنام چرا رفتی :

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو