loading...

000000000

آهنگ دو رنگی احمد آزادروز اول تو را دیدمهمان لحظه جانم پسندیدمهمان لحظه جانم پسندیدمروز اول تو را دیدمهمان لحظه جانم پسندیدمهمان لحظه جانم پسندیدمنمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگینمی دونس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 96 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ دو رنگی احمد آزاد

روز اول تو را دیدم
همان لحظه جانم پسندیدم
همان لحظه جانم پسندیدم
روز اول تو را دیدم
همان لحظه جانم پسندیدم
همان لحظه جانم پسندیدم
نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی
نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی


نمی دونستم چه می دونستم یه روز با دل می جنگی
یه روز با دل می جنگی
وای چرا با دل می جنگی؟

گفتی میشم من دلدارت


دلم لرزیده جانم از گفتارت
دلم لرزیده جانم از گفتارت
گفتی گشتم به تو عاشق
همیشه می مونم در کنارت
همیشه می مونم در کنارت
گفتی گشتم به تو عاشق
همیشه می مونم در کنارت
همیشه می مونم در کنارت
نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی
نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی
نمی دونستم چه می دونستم یه روز با دل می جنگی
یه روز با دل می جنگی
وای چرا با دل می جنگی؟







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دو رنگی احمد آزاد دانلود آهنگ جدید دو رنگی احمد آزاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو رنگی احمد آزاد متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دو رنگی احمد آزاد دانلود آهنگ دو رنگی احمد آزاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دو رنگی احمد آزاد Download Music دو رنگی احمد آزاد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو