loading...

000000000

آهنگ از خونتون بیاین بیرون امیر آراماز خونتون بیاین بیرون ای آدمای خوشبختمنو تماشا بکنید به من میگن سیه بختآرزوها جوون جوون تو دشت سینه مردنچرا منو ای خدا جون با خودشون نبردن؟یه روز دوتا چشم سیاه اومد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 چهارشنبه 15 اسفند 1397

آهنگ از خونتون بیاین بیرون امیر آرام

از خونتون بیاین بیرون ای آدمای خوشبخت
منو تماشا بکنید به من میگن سیه بخت
آرزوها جوون جوون تو دشت سینه مردن
چرا منو ای خدا جون با خودشون نبردن؟

یه روز دوتا چشم سیاه اومد تو سرنوشتم
عاشق شدم اسم اونو رو قلب خود نوشتم
عاشق شدم نمی دونستم عاشقی جنونه
آدم میشه دربدر و دیوونه زمونه
آدم میشه دربدر و دیوونه زمونه
از خونتون بیاین بیرون ای آدمای خوشبخت
منو تماشا بکنید به من میگن سیه بخت


آرزوها جوون جوون تو دشت سینه مردن
چرا منو ای خدا جون با خودشون نبردن؟

یه روز دوتا چشم سیاه اومد تو سرنوشتم
عاشق شدم اسم اونو رو قلب خود نوشتم
عاشق شدم نمی دونستم عاشقی جنونه
آدم میشه دربدر و دیوونه زمونه
آدم میشه دربدر و دیوونه زمونه
از خونتون بیاین بیرون ای آدمای خوشبخت
منو تماشا بکنید به من میگن سیه بخت
از خونتون بیاین بیرون از خونتون بیاین بیرون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو