loading...

000000000

  متن آهنگ زل زدی از سیاوش پالاهنگ چشمای تو واسه من آرامش محضه لب های من نمی خنده بی تو یه لحظههر بار باشی تو کنارم عالیه حالم ممنونم من از تو بابت حالی که دارم من واسه تو میمیرم عشقم هر بار ز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 سه شنبه 07 آبان 1398

 

متن آهنگ زل زدی از سیاوش پالاهنگ

چشمای تو واسه من آرامش محضه لب های من نمی خنده بی تو یه لحظه
هر بار باشی تو کنارم عالیه حالم ممنونم من از تو بابت حالی که دارم

من واسه تو میمیرم عشقم هر بار زدی زل توی چشمم
بی اینکه بدونی خودت شدی باعث اینکه بگم تو بهشتم

تکست آهنگ زل زدی از سیاوش پالاهنگ


هر بار با چشمات زدی زل به من غرق تو میشم
اینو باور کن که هر روز بیشتر عاشقت میشم
این دنیا رو نمیخوام من اگه نباشی

 

حتی یک روز هم دوست ندارم ازم جدا شی

من واسه تو میمیرم عشقم هر بار زدی زل توی چشمم
بی اینکه بدونی خودت شدی باعث اینکه بگم تو بهشتم

https://www.balmusic.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو