loading...

000000000

تموم شد دیگه نمیخوامت دور شوحالا که همه چی جور شدحسه تو به من تموم شدمن دیگه خستم چشمامو رو تو بستمدیگه نمیشنوی از من بذار دستاتو تو دستمتو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که منقید خودمو زدم منم مثه تو بد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 پنجشنبه 27 دی 1397

تموم شد دیگه نمیخوامت دور شو
حالا که همه چی جور شد
حسه تو به من تموم شد
من دیگه خستم چشمامو رو تو بستم
دیگه نمیشنوی از من بذار دستاتو تو دستم
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و

دور شو احمد سلو,دانلود آهنگ بیکلام دور شو احمد سلو,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ دور شو احمد سلو با کیفیت 320,متن آهنگ دور شو احمد سلو ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دور شو احمد سلو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دور شو احمد سلو ,دانلود آهنگ جدید دور شو احمد سلو,دانلود آهنگ,


بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد
تکست آهنگ دور شو احمد سلو
تموم شد زندگیم حروم شد


پای من نموندو عشقش به من بی دووم شد
تموم شد از دلم که دور شد
اونو میدیدم که با اون یکی آروم شد
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و


بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد
تو دیگه مثله قبلنا نیستی ببینی که من
قید خودمو زدم منم مثه تو بدم
حالا که دستات سرده و
بیخیالی پشت به این دنیام کرد
قید دنیامو زد فکر کجاشو کرد







برچسب ها دور شو احمد سلو دانلود آهنگ بیکلام دور شو احمد سلو متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ دور شو احمد سلو با کیفیت 320 متن آهنگ دور شو احمد سلو کد آهنگ پیشواز همراه اول دور شو احمد سلو کد آهنگ پیشواز ایرانسل دور شو احمد سلو دانلود آهنگ جدید دور شو احمد سلو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو