loading...

000000000

,    متن آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن,    دانلود آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن 320,    آهنگ فارسی احمد نبی زاده بغلم کن,    دانلود آهنگ بغل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 113 دوشنبه 03 دی 1397





,    متن آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن
,    دانلود آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن 320
,    آهنگ فارسی احمد نبی زاده بغلم کن
,    دانلود آهنگ بغلم کن نبی زاده ویکی صدا
,    ترانه بغلم کن
,    آکورد آهنگ بغلم کن احمدرضا نبی زاده
,    دانلود اهنگ احمدرضا نبی زاده بارون عشق
,    احمدرضا نبی زاده گل نفرست
,    احمدرضا نبی زاده عزیزم

,   

موزیک آهنگ و همچنین شعرش خیلی برام دلنشین بود شما هم بخونید جالبه:

در حسرت آغوش تو هستم بغلم کن
از عطر برو روی تو مستم بغلم کن

گیرم که دلم لایق این وصل نبوده
بیخود که دلم را نشکستم بغلم کن

کی گفته قراره که دور از تو بمونم
من با احدی عهد نبستم بغلم کن

آروم تر از خواب کنار تو نشستم
همسایه و همسایه پرستم بغلم کن

با سنگ زدی تا بپرم از سر کویت
من بال نداشتم نپریدم بغلم کن

عمری پر از حسرت دیدار تو بودم
حالا که سر آغاز تو هستم بغلم کن

https://www.cloob.com/u/maziar_aaa/105140629







برچسب ها متن آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن دانلود آهنگ احمدرضا نبی زاده بغلم کن 320 آهنگ فارسی احمد نبی زاده بغلم کن دانلود آهنگ بغلم کن نبی زاده ویکی صدا ترانه بغلم کن آکورد آهنگ بغلم کن احمدرضا نبی زاده دانلود اهنگ احمدرضا نبی زاده بارون عشق احمدرضا نبی زاده گل نفرست احمدرضا نبی زاده عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو