loading...

000000000

X متن آهنگ عاشقیت X متن آهنگ نفس رضا صادقی X عاشقیت رضا صادقی X متن اهنگ عاشقیت رضا صادقی X میشه برگردی رضا صادقی X متن اهنگ گمونم رضا صادقی X آهنگ ای دل دل دل نکن ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 یکشنبه 02 دی 1397
X متن آهنگ عاشقیت X متن آهنگ نفس رضا صادقی X عاشقیت رضا صادقی X متن اهنگ عاشقیت رضا صادقی X میشه برگردی رضا صادقی X متن اهنگ گمونم رضا صادقی X آهنگ ای دل دل دل نکن از رضا صادقی X تو که میدونی ندارم دلشو X متن اهنگ رضا صادقی شب بارونی X متن اهنگ عاشقیت صادقی X دانلود آهنگ زوره باید برگردی رضا صادقی X متن اهنگ عاشقیات

متن آهنگ عاشقیت رضا صادقی
Lyrics Music Reza Sadeghi Asheghiyat

متن آهنگ عاشقیت رضا صادقی

 

ترانه و شعر آهنگ عاشقیت رضا صادقی

میشه برگردی خواهش نیست این دستوره حالم از وقتی تو رفتی بد ناجوره

اصا زوره باید برگردی چه جوری‌ بی من سر کردی بپرس از اینو اون حاله من بی تو
اگه نباشی یه آشوبگر دیوونه میشم کولیه بی خونه میشم بسه تموم کن بچه بازیتو

آخه دلبر با عشقه من ای قاتله جونم دلیله خنده و گلایه و اخمو جنونم
با ما بد تا نکن دوسم داری من که میدونم

تو که میدونی ندارم دلشو پیشم نباشی ما که خرابتیم دلت میاد با ما نباشی
تصدق چشات نذار که بغضه این صدا شی

تکست آهنگ عاشقیت رضا صادقی

ای دل , دل دل نکن کار خودتو مشکل نکن خط دلو باطل نکن ای بی مروت
حکما حالت بده مارم عادت نده کل کل کنیم با روزگار عاشقیت

ای دل , دل دل نکن کار خودتو مشکل نکن خط دلو باطل نکن ای بی مروت
حکما حالت بده مارم عادت نده کل کل کنیم با روزگار عاشقیت

اصا زوره باید برگردی چه جوری‌ بی من سر کردی بپرس از اینو اون حاله من بی تو
اگه نباشی یه آشوبگر دیوونه میشم کولیه بی خونه میشم بسه تموم کن بچه بازیتو

آخه دلبر با عشقه من ای قاتله جونم دلیله خنده و گلایه و اخمو جنونم
با ما بد تا نکن دوسم داری من که میدونم

تو که میدونی ندارم دلشو پیشم نباشی ما که خرابتیم دلت میاد با ما نباشی
تصدق چشات نذار که بغضه این صدا شی , میشه برگردی

**

 

http://www.faratext.com/13666/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C.html







برچسب ها متن آهنگ عاشقیت متن آهنگ نفس رضا صادقی عاشقیت رضا صادقی متن اهنگ عاشقیت رضا صادقی میشه برگردی رضا صادقی متن اهنگ گمونم رضا صادقی آهنگ ای دل دل دل نکن از رضا صادقی تو که میدونی ندارم دلشو متن اهنگ رضا صادقی شب بارونی متن اهنگ عاشقیت صادقی دانلود آهنگ زوره باید برگردی رضا صادقی متن اهنگ عاشقیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو