loading...

000000000

دانلود آهنگ لیلا بردیا کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول لیلا بردیا,متن آهنگ لیلا بردیا,دانلود آهنگ لیلا بردیا رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل لیلا بردیا,دانلود آهنگ لیلا بردیا,کد آهنگ پیشواز همرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 پنجشنبه 01 شهریور 1397

دانلود آهنگ لیلا بردیا کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول لیلا بردیا,متن آهنگ لیلا بردیا,دانلود آهنگ لیلا بردیا رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل لیلا بردیا,دانلود آهنگ لیلا بردیا,کد آهنگ پیشواز همراه اول لیلا بردیا,


آهنگ لیلا بردیا

 تو رو ازمن میخواد دل رسوای من
میدونی درسته همه حرفای من 
نو رو ازمن میخواد دل رسوای من
میدونی درسته همه حرفای من
قدوبالات لیلا ‚ چشم سیات لیلا 
کشته منو لیلا ‚ ناز نگات لیلا


می خوامت قد تموم عالم 
نمی ری یه لحظه از خیالم 
من خوشم همیشه با خیالت 
تو چرا بی خبری ز حالم 

یه دله بی ریا ‚ یه دله با صفا 
هدیه آوردم برات 
دلمو پس بده ‚ اونو از دست نده 
زودتر به پیشم بیا 

قد و بالات لیلا ‚ چشم سیات لیلا 
کشته منو لیلا ‚ ناز نگات لیلا 

میخوامت قد تموم عالم ..
...







برچسب ها دانلود آهنگ لیلا بردیا کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول لیلا بردیا متن آهنگ لیلا بردیا دانلود آهنگ لیلا بردیا رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل لیلا بردیا دانلود آهنگ لیلا بردیا کد آهنگ پیشواز همراه اول لیلا بردیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو