loading...

000000000

آهنگ فریبا شهاب مقامی فریبا فریبا دل آرام زیبادریغا دریغا نسازی تو با مانغمه خوان شادی کن شوری بر پاکنمعجزه کن لطفی کن دردم دوا کناز غم هجرانت قلبی پر خون دارمنو گل من رحمی بر این دل شیدا کنفریبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 جمعه 26 مرداد 1397

آهنگ فریبا شهاب مقامی

 فریبا فریبا دل آرام زیبا
دریغا دریغا نسازی تو با ما
نغمه خوان شادی کن شوری بر پاکن
معجزه کن لطفی کن دردم دوا کن
از غم هجرانت قلبی پر خون دارم
نو گل من رحمی بر این دل شیدا کن
فریبا فریبا تو با ما بی وفایی


فریبا بگو خصم به جان ما چرایی
باز آ ای مه کم کن آزارم
رحمی بنما به قلب بیمارم
هر شب در دام غم گرفتارم
خون میبارم ز چشم بیدارم
بی تو فریبا دلدار زیبا حالی ندارم بیـــمارم
بنشین کنارم بی تو نگارم از زندگانی بیـــزارم
فریبا فریبا دل آرام زیبا
دریغا دریغا نسازی تو با ما
فریبا فریبا دل آرام زیبا
دریغا دریغا نسازی تو با ما

نغمه خوان شادی کن شوری بر پاکن
معجزه کن لطفی کن دردم دوا کن
از غم هجرانت قلبی پر خون دارم
نو گل من رحمی بر این دل شیدا کن
فریبا فریبا تو با ما بی وفایی
فریبا بگو خصم به جان ما چرایی
فریبا فریبا تو با ما بی وفایی
فریبا بگو خصم به جان مـــــــا چرایـــــــی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو