loading...

000000000

آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی یک وری نگام میکنیچشماتو وا میکنییک وری نگام میکنیخیال میکنیاگه من با تو باشمدیگه همه چی حله چشماتو وا میکنیبا خنده منو نگاه میکنیمیگی من با تو باشمدیگه همه چی حلهدیگه همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 پنجشنبه 01 شهریور 1397

آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی


یک وری نگام میکنی
چشماتو وا میکنی

یک وری نگام میکنی
خیال میکنی
اگه من با تو باشم
دیگه همه چی حله



چشماتو وا میکنی
با خنده منو نگاه میکنی
میگی من با تو باشم
دیگه همه چی حله
دیگه همه چی حله

یکی چشمک میزنه برای من
یکی میخنده به خنده های من
یکی میگه تو چقدر با نمکی
اون یکی میخواد بشه فدای من
اون یکی میخواد بشه فدای من

این همه لوس و ملوس و با نمک
آروم آروم و نم نمک
حیف باشند بی همدک
یا نم نمک بشند فدای پسرک


توووو

تو که لوسی دخترک
دیده شدی با پسرک
دور و وره میدون ونک
مشغول شیطونی و با اون پسره سر به سرک
ای توپولیه پر کلک
لوس و ملوس و با نمک

یک وری نگام میکنی
خیال میکنی
اگه من با تو باشم
دیگه همه چی حله

چشماتو وا میکنی
با خنده منو نگاه میکنی
میگی من با تو باشم
دیگه همه چی حله
دیگه همه چی حله

تو دستات یک گل من میدونم واسه ی من
تو چشات یک جوریه هر چی بگم بازم کم
میدونی اون یکی از من و دلم سیر شده بود
دیگه طاقتشو نداشت یک کمی دلگیر شده بود
یک کمی دلگیر شده بود

این همه لوس و ملوس و با نمک
آروم آروم و نم نمک
حیف باشند بی همدک
یا نم نمک بشند فدای پسرک

یک وری نگام میکنه خیال میکنه

اگه منم باهاشم

دیگه همه چی حله
چشماشو وا میکنه
با عشوه منو صدا میکنه

میگه منم باهاشم
دیگه همه چی حله
دیگه همه چی حله
یک وری نگام میکنه







برچسب ها متن آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی دانلود آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل لوس و ملوس احسان غیبی کد آهنگ پیشواز همراه اول لوس و ملوس احسان غیبی دانلود آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی دانلود آهنگ لوس و ملوس احسان غیبی کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول لوس و ملوس احسان غیبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو