loading...

000000000

آهنگ لوس انجلس شراره اومدم LAXاومدی به دنبالمتا شدیم face to facevery very good شد حالماومدم LAXاومدی به دنبالمتا شدیم face to facevery very good شد حالماومدم LAXاومدی به دنبالمتا شدیم face to fa

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 پنجشنبه 01 شهریور 1397

آهنگ لوس انجلس شراره

 اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

پرسیدی ازم

do you love me
گفتم I do I do بله yes
گفتی اگه راس میگی بیا به شهرمون lose angeles
گفتم که تو شهرتون I have no place
گفتی بیا don't worry بیا be my guest


اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم


اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

تویی مجنونم و من لیلی قصههاتم
تویی درمون غمم ، درمون غصه هاتم
شدم in love تو من believe me خیلی خیلی
آقا مجنون بذا دستاتو تو دست لیلی
بیا پیش هم بمونیم forever me & you
me & you
عزیزم دوست دارم josentiam و I love you

do you love me
I do I do
قدر آسمون به قدر دنیا
do you love me
I do I do I do
مثه ماهی که محتاجه به دریا
I love you I love you I love you
I love you I love you I love you

اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

اومدم LAX
اومدی به دنبالم
تا شدیم face to face
very very good شد حالم

تویی مجنونم و من لیلی قصههاتم
تویی درمون غمم ، درمون غصه هاتم
شدم in love تو من believe me خیلی خیلی
آقا مجنون بذا دستاتو تو دست لیلی
بیا پیش هم بمونیم forever me & you
me & you
عزیزم دوست دارم josentiam و I love you







برچسب ها دانلود آهنگ لوس انجلس شراره کیفیت 320 دانلود آهنگ لوس انجلس شراره رمیکس Remix متن آهنگ لوس انجلس شراره دانلود آهنگ لوس انجلس شراره کد آوای انتظار همراه اول لوس انجلس شراره کد آهنگ پیشواز همراه اول لوس انجلس شراره کد آهنگ پیشواز ایرانسل لوس انجلس شراره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو