loading...

000000000

متن آهنگ امیرعلی کار خوبی نیستهمراه با دانلود آهنگ امیرعلی کار خوبی نیست Text  Music AmirAli Kare Khoobi Nist  حال این روزام حال خوبی نیستفالی که زدم فال خوبی نیستعاشقت شدم سادگی نبودای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ امیرعلی کار خوبی نیست

همراه با دانلود آهنگ امیرعلی کار خوبی نیست

 Text  Music AmirAli Kare Khoobi Nist 

حال این روزام حال خوبی نیست
فالی که زدم فال خوبی نیست
عاشقت شدم سادگی نبود
اینکه تو بری کار خوبی نیست
من واسه تو از همه چیز زدم
چون نمیخواستم از دستت بدم
فکر نکن حالا بعد رفتنت
دنبال یه عشق مجددم


تورو میبخشم نه به خاطر تو به خاطر دلم
با اینکه کردی به من پشت
برو دلت خوش به خاطر دلم
تورو میسپارمت به خدا
دور از هر بلا به خاطر دلم
دل من مونده با درداش ولی تو خوش باش
به خاطر دلم
تکست آهنگ امیرعلی کار خوبی نیست

دلی که شکست پای تو نشست
عمرشو گذاشت پای یه هوس
از همه جا بی خبر عاشق تو شده بود
حالا سهمش شده این دلتنگی و قفس
تو خیلی راحت داری میگذری از این دلی که عاشقته
تو ازم دور میشی اما دل من با دلته
تورو میبخشم نه به خاطر تو به خاطر دلم
با اینکه کردی به من پشت
برو دلت خوش به خاطر دلم
تورو میسپارمت به خدا
دور از هر بلا به خاطر دلم
دل من مونده با درداش ولی تو خوش باش
به خاطر دلم

ترانه سرا : امیر علی



منبع:
http://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو