loading...

000000000

,    ,    متن اهنگ محلی سیگار خوبه,    متن اهنگ کامل سیگار خوبه ولی اندازه داره,    آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره ریمیکس,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 چهارشنبه 04 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی سیگار خوبه
,    متن اهنگ کامل سیگار خوبه ولی اندازه داره
,    آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره ریمیکس
,    اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره از سعید کریمی
,    سیگار خوبه ولی اندازه داره سعید کریمی
,    آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره،علی موسی زاده
,    متن اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره از سعید کریمی
,    متن اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره لری
,    سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال آخی بلالم
,    متن ترانه های محلی
,   

 

متن کامل ترانه سیگار از علی موسی زاده

سیگار خوبه ولی اندازه داره ، بلال بلالم

سیگار از دست دلبر مزه داره  ، بلال بلالم

سیگاری تش زدم دودی بگیرم .. بلال بلالم

خیال کردم که زهرمار کشیدم بلال بلالم

سیگار خوبه…. ولی اندازه داره ، بلال بلالم

سیگار از دست دلبر مزه داره  ، بلال بلالم

سیگاری تش زدم…. دودی بگیرم .. بلال بلالم

خیال کردم که زهرمار کشیدم بلال بلالم ……………..

آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره از علی موسی زاده

رفیقان معذرت میخوام از این کار بلال بلالم

خراب کرده صدایم دود سیگار وای بلال بلالم

ریتم بستکی از اینجا شروع میشه:

خودم سر حد یارم گرمسیره

خودم سر حد یارم گرمسیره

راه دوره خدا بارون نگیره…

آهنگ باب دلن سهیلا از علی موسی زاده

خودم سر حد یارم گرمسیره

خودم سر حد یارم گرمسیره

راه دوره خدا بارون نگیره…

های ننه من مسافرم ماشین آوردن منو ببرن

جلوشونو بگیر منو نبرن ..!







برچسب ها متن اهنگ محلی سیگار خوبه متن اهنگ کامل سیگار خوبه ولی اندازه داره آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره ریمیکس اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره از سعید کریمی سیگار خوبه ولی اندازه داره سعید کریمی آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره،علی موسی زاده متن اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره از سعید کریمی متن اهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره لری سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال آخی بلالم متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو