loading...

000000000

تو با من می مونی ... من از چشم تو می خونمبی تو توی این شبا ... با گریه هم خونمبرگرد ... جای تو توی شبام خالیهنمی خوام بی تو دنیارو ... عشق منبی تو میمیرم ... نگیر از من اون چشماروعشق من ... منو رها نک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 یکشنبه 21 مرداد 1397

تو با من می مونی ... من از چشم تو می خونم
بی تو توی این شبا ... با گریه هم خونم
برگرد ... جای تو توی شبام خالیه
نمی خوام بی تو دنیارو ... عشق من
بی تو میمیرم ... نگیر از من اون چشمارو
عشق من ... منو رها نکن
با من باش ... بی تو دل ... بی تو دل ... داغونه ... داغونه
عشق من ... اون نگاه تو
تو قلبم ... تا ابد ... تا ابد ... می مونه ... می مونه



تو با من نباشی ... میدونی که من میمیرم
بی تو توی این شبا ... از غصه دلگیرم
برگرد ... جای تو توی شبام خالیه
نمی خوام بی تو دنیارو ... عشق من
بی تو میمیرم ... نگیر از من اون چشمارو
عشق من ... منو رها نکن
با من باش ... بی تو دل ... بی تو دل ... داغونه ... داغونه
عشق من ... اون نگاه تو
تو قلبم ... تا ابد ... تا ابد ... می مونه ... می مونه

می مونه

 

 

ادامه مطلب 


جای تو توی شبام خالیه
نمی خوام بی تو دنیارو ... عشق من
بی تو میمیرم ... نگیر از من اون چشمارو
عشق من ... منو ... منو ... منو رها نکن
با من باش ... بی تو دل ... بی تو دل ... داغونه ... داغونه
عشق من ... اون نگاه تو
تو قلبم ... تا ابد ... تا ابد ... می مونه ... می مونه
عشق من ... منو رها نکن
با من باش ... بی تو دل ... داغونه
عشق من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو