loading...

000000000

آهنگ میمیرم گرزانمتن آهنگ  میمیرم گرزان,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان کیفیت 320,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میمیرم گرزا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 115 دوشنبه 12 شهریور 1397

آهنگ میمیرم گرزان
متن آهنگ  میمیرم گرزان,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان کیفیت 320,دانلود آهنگ  میمیرم گرزان رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میمیرم گرزان,کد آوای انتظار همراه اول  میمیرم گرزان,کد آهنگ پیشواز همراه اول  میمیرم گرزان,
 گرزان
یه یه یه یه یه یه یه یه
هو هو هو هو هو هو
یه یه یه یه یه یه یه یه
هو هو هو هو هو هو

دیگه زندگی معنی نداره
وقتی نیستی دلم بی قراره


حالا به من بگین تو رو خدا
اونی که می خواستم رفت کجا
نمی خوام بی تو باشم
گریه شده بی تو کارم
ولی واسه تو فرقی نداره
چشم من الان اشکی نداره
ببین من تنها شدم 
چقدر از تو دورم
اشک من خشک نمی شه 
اگه بر نگردی می میرم


اگه رسیدم جایی که دیدم
اشک رو صورتش عشقم
می میرم
اگه رسیدم جایی که دیدم
اشک رو صورت عشقم 
می میرم

منت تا کی بکشم من از چشات
نفرت دارم وقتی دیگه از نگات
دیگه خنده هات از دلم زد به چاک
ببین دیگه کسی نمی ریزه اشک به پات
فاصلمون شده آسمون تا زمین
مگه دیگه خواب ببینی ما با همیم
اشک ریختنت هم شده عادی واسم 
ما نداریم دیگه روابط خاصی با هم
برو دیگه نمی تونم صداتو بشنوم 
من و تو و عشق ، می خوام سه تاشو بشکنم
خونه سوت و کور از وقتی که رفتی 
سکوتو می خوام بیشتر از عهدی که بستی
میرم بازم فاصلمون بره سمت فلک
تو کجایی که ببینی سروش رفت به درک
خدافظ نه با همه با تو تا آخر عمر
دیگه لجظه ای هیچ لحظه ای نمی بینی سروشت مرد

ببین من تنها شدم 
چقدر از تو دورم
اشک من خشک نمی شه 
اگه برنگردی می میرم 
اگه رسیدم 
جایی که دیدم 
اشک رو صورت عشقم 
می میرم
اگه رسیدم 
جایی که دیدم
اشک رو صورت عشقم
می میرم

گرزان 
هو هو
هو هو

کجا رفت احساسی که ازش حرف می زدی
کوش اون قولایی که دادی گفتی برمی گردی
نمی بینی چقدر دلم تنگ واست
نمی تونی درک کنی چقدر سخت واسم
چرا برد اسممو راحت از یاد؟!
چرا داد عشقمو ساده بر باد؟!
چرا ریخت اشکمو با یه فریاد؟!
چرا این جوری منو دست غم داد؟!

پس تو شدی غریب
حرفات یه فریب
عشقت یه فریب
واسه من بی نصیب
من و گذاشتی یه بار دیگه رفتی سفر
تو که نیستی بگیرم من از کی خبر
دیگه حتی دروغ نگی نمی بخشمت
حرفامو بفهمی هم من نمی فهممت
ولی چشات قولی داد که نداد هیچ وقت خدا
تو که گاهی برام بودی نشد هیچ وقت جدا
ولی به من بگو آخه رفتی این شب کجا
اونم بی سر و صدا خدا این ور و نگاه
صداش نمی کنی بکن اشکشو نگاه 
تو که نگاه نمی کنی بکن عشقشو نگاه

می میرم
اگه رسیدم 
جایی که دیدم
اشک رو صورت عشقم 
می میرم
اگه رسیدم 
جایی که دیدم
اشک رو صورت عشقم
می میرم
اشک روی صورت عشقم می میرم
اشک روی صورت عشقم می میرم







برچسب ها متن آهنگ میمیرم گرزان دانلود آهنگ میمیرم گرزان دانلود آهنگ میمیرم گرزان کیفیت 320 دانلود آهنگ میمیرم گرزان رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل میمیرم گرزان کد آوای انتظار همراه اول میمیرم گرزان کد آهنگ پیشواز همراه اول میمیرم گرزان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو