loading...

000000000

 آهنگ مثل تو نریمان - تکست موزیک واسه من کسی نمیشه مثل تونمیشه بیاد دوباره مثل توبیا پیش من نترس از عاشقیدل من کسی نداره مثل تودنیامو بهم میریزی با چشاتنفسم میگیره میمیرم براتکسی بیشتر از من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 جمعه 02 شهریور 1397

 آهنگ مثل تو نریمان - تکست موزیک
 
واسه من کسی نمیشه مثل تو
نمیشه بیاد دوباره مثل تو
بیا پیش من نترس از عاشقی
دل من کسی نداره مثل تو

دنیامو بهم میریزی با چشات
نفسم میگیره میمیرم برات
کسی بیشتر از من عاشق تو نیست


تو بخوای ماه و میارم زیر پات

میدونی هیچکی برام تو نمیشه
تو نباشی عشق من ناله میشه
فکرت از سرم نمیره به خدا
آخه عاشقی که بی تو نمیشه


واسه من کسی نمیشه مثل تو
نمیشه بیاد دوباره مثل تو
بیا پیش من نترس از عاشقی
دل من کسی نداره مثل تو

دنیامو بهم میریزی با چشات
نفسم میگیره میمیرم برات
کسی بیشتر از من عاشق تو نیست
تو بخوای ماه و میارم زیر پات

میدونی هیچکی برام تو نمیشه
تو نباشی عشق من ناله میشه
فکرت از سرم نمیره به خدا
آخه عاشقی که بی تو نمیشه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مثل تو نریمان متن آهنگ مثل تو نریمان دانلود آهنگ مثل تو نریمان کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول مثل تو نریمان کد آوای انتظار همراه اول مثل تو نریمان دانلود آهنگ مثل تو نریمان دانلود آهنگ مثل تو نریمان رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو