loading...

000000000

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر لحظه علیرضا شهاب,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول هر لحظه علیرضا شهاب,Download New Music,دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب,متن آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 153 چهارشنبه 28 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر لحظه علیرضا شهاب,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول هر لحظه علیرضا شهاب,Download New Music,دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب,متن آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب,کد آهنگ پیشواز همراه اول هر لحظه علیرضا شهاب,دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب ریمیکس Remix,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب کیفیت 320,

آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب

 هر لحظه با من باش در روح من جاری 
تکرار شو در من در خوابو بیداری 
گهواره مهتاب شب خواب می بینه 
که از چشای تو انگور می چینه 

گهوار مهتاب شب خواب می بینه 
که از چشای تو انگور می چینه 
هر لحظه با من باش در روح من جاری 
تکرار شو در من در خواب و بیداری 
درخواب و بیداری 

هر ماجرا شیرین هر روز رویایی 
بی تو همه کابوس کابوس تنهایی 
هر ماجرا شیرین هر روز رویایی 
بی تو همه کابوس کابوس تنهایی 

هر لحظه با من باش در انزوای من 
تا آخر قصه تو ماجرای من 
تو ماجرای من 

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم 
باز در حضور تو آشفته خویشم 
در سفره عشقت درویش درویشم 


هر لحظه با من باش در روح من جاری 
تکرار شو در من در خواب و بیداری 

در باد می لرزه گهواره مهتاب 
در بزم خورشیدی این سفره را دریاب
انگور مهمان کن در بزم نان و عشق 
هر لحظه با من باش با امتحان عشق
هر لحظه با من باش در روح من جاری 
تکرار شو در من در خواب و بیداری 
در خواب و بیداری








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر لحظه علیرضا شهاب دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول هر لحظه علیرضا شهاب Download New Music دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب متن آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب کد آهنگ پیشواز همراه اول هر لحظه علیرضا شهاب دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب ریمیکس Remix دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ هر لحظه علیرضا شهاب کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو