loading...

000000000

آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحیکد آهنگ پیشواز همراه اول  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی)

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 جمعه 09 شهریور 1397

آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی


کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,دانلود آهنگ  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی رمیکس Remix,دانلود آهنگ  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,متن آهنگ  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,دانلود آهنگ  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی,

» ترانه سرا ( یاحا کاشانی )
» آهنگ ساز : ( مازیار فلاحی )
» تنظیم : ( آرش صدا / میکس و مسترینگ:آرش پاکزاد )


بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه
شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه
مهمون من باش و
تنهایی تو قسمت کن …
میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی
حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی
یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه
بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه
یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم
آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه دارم
اگه بگو دوست دارم قول میدی به کسی نگی
میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

نا نا ننا نان…نه ه..


مهمون من باش و
بزار روشن کنم یکم هوا عوض بشه
شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه
اما نه دلشوره دارم
مهمون من باش و
تنهایی تو قسمت کن …








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی دانلود آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی رمیکس Remix دانلود آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی متن آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی دانلود آهنگ مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول مهمون من باش (با محمدرضا علی مردانی) مازیار فلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو