loading...

000000000

متن آهنگ چارتار آدینههمراه با دانلود آهنگ چارتار آدینهText  Music Chaartaar Adinehمیگدازد سینه ی منسینه ام آیینه ی من پس کجا جویم تو رامن که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشمپس کجا جویم توراپس کجا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 جمعه 15 تیر 1397



متن آهنگ چارتار آدینه

همراه با دانلود آهنگ چارتار آدینه

Text  Music Chaartaar Adineh

میگدازد سینه ی من
سینه ام آیینه ی من پس کجا جویم تو را
من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تورا
پس کجا جویم تورا


تکست آهنگ چارتار آدینه

من که شیدا شدنم محو پیدا شدنم
عابری گم شده در کوی رها شدنم
من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تو را
پس کجا جویم تو را

من به خوابی که آدینه دیدم
شاعری مرده در سینه دیدم
نغمه ای بر لب این شوق صدا شدنم
من که سرتاسر خموشم
مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تو را پس کجا جویم تو را


http://www.texahang.org











اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو