loading...

000000000

متن آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تومتن آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو  ♫♫♫کی مثل ِ منمیشینه پات یه روزیتا کور بشنچشایی که همیشه دنبالتنکی مثل ِ من..کی مثل ِ تومیتونه دل بکنه از دلمبفهم حالمو عاشق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 06 شهریور 1398


متن آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو

متن آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو

  ♫♫♫

کی مثل ِ من
میشینه پات یه روزی
تا کور بشن
چشایی که همیشه دنبالتن
کی مثل ِ من..

کی مثل ِ تو
میتونه دل بکنه از دلم
بفهم حالمو عاشق شدم..

  ♫♫♫

تو هر دفعه که باهام بد شدی
از این دل ِ ساده رد شدی


بهت وابسته تر شدم
نیگام کن شکسته تر شدم
نیگام کن شکسته تر شدم..

تا کی باید اینجا باشـه
تمومه خاطرات تـو
تو هرچی بد بودی با من اما
همیشه داشتم هواتـو
همیشه داشتم هواتـو…

آخر یه روز
این غصه های لعنتی میشکنه
غرورمو بفهم حالمو
بفهم حالمو..

کی مثل ِ من
میشینه پات یه روزی
تا کور بشن
چشایی که همیشه دنبالتن
کی مثل ِ من..

کی مثل ِ تو
میتونه دل بکنه از دلم
بفهم حالمو
عاشق شدم..





منبع تکسانگ







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مثل من مثل تو لینک مستقیم متن آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو دانلود ریمیکس ایمان غلامی مثل من مثل تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو کد آهنگ پیشواز ایمان غلامی مثل من مثل تو برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایمان غلامی مثل من مثل تو برای همراه اول دانلود آهنگ بی کلام ایمان غلامی مثل من مثل تو دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ایمان غلامی مثل من مثل تو با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو