loading...

000000000

آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی محبوب من، دلتنگ آغوش گرمتمهرت یه دنیای بی مرزهاخموی من، لبخندی از تو بسخنده هات به دنیا می ارزهاون صورت خندونت کو؟ برق بهشتی دندونت کو؟با ابرو درگیره چشماتپیدا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 267 یکشنبه 28 مرداد 1397

آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی


 محبوب من، دلتنگ آغوش گرمت
مهرت یه دنیای بی مرزه
اخموی من، لبخندی از تو بس
خنده هات به دنیا می ارزه

اون صورت خندونت کو؟ برق بهشتی دندونت کو؟


با ابرو درگیره چشمات
پیدا می کنم جاتو. قلقلک می آرم سوغاتو،
خنده می کارم جای اخمات

غمخونه ای، قد کشیده دور دلت،
دیوارش با خنده هات می لرزه
اخموی من، لبخندی از تو بس

خنده هات به دنیا می ارزه

اون صورت خندونت کو؟ برق بهشتی دندونت کو؟
با ابرو درگیره چشمات
پیدا می کنم جاتو. قلقلک می آرم سوغاتو،
خنده می کارم جای اخمات

خنده می کارم جای اخمات
خنده می کارم جای اخمات







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی دانلود آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی کیفیت 320 دانلود آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی متن آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی دانلود آهنگ قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی کد آهنگ پیشواز همراه اول قلقلک (با لعبت نبرد) سینا شیخی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو