loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید سریال گاهی میشود با صدای یاسین غلامی تیتراژ برنامه تلویزیونی گاهی میشود دانلود آهنگ تیتراژ سریال تلویزیونی گاهی میشود برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .   متن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 دوشنبه 07 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید سریال گاهی میشود با صدای یاسین غلامی

تیتراژ برنامه تلویزیونی گاهی میشود

دانلود آهنگ تیتراژ سریال تلویزیونی گاهی میشود

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

 

متن اهنگ جدید یاسین غلامی به نام گاهی میشود :

اومدم که اینجا اروم بگیرم کنار تو

من یه عمره راهمو کج کردم

نگرانم بودی و نمیدیدم باتو نه من با خودم لج کردم

میدونم خیلی خطاکارم آقا

 

قلب من پر شده از کینه و درد

ولی کافیه یه بار نظر کنی

ببینی چی میشه این بنده ی درد

نکنه که دست خالیتو بخوای منو بی کس رو روونه ام بکنی

از همه دنیا بریدم اومدم

فکری به حال پریشونم کنی

نکنه که دست خالی تو بخوای

من بی کس رو تو روونه ام بکنی

اولین آخرین امید من

نکنه یه وقت فراموشم کنی

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام گاهی می شود در نیوسانگ:

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو