loading...

000000000

,    دانلود آهنگ برف آمد,    شاعر برف آمد حجت اشرف زاده,    برف آمد روزبه بمانی,    برف آمد پشت ردت,    دانلود آهنگ حجت اشرف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 209 پنجشنبه 25 مرداد 1397



,    دانلود آهنگ برف آمد
,    شاعر برف آمد حجت اشرف زاده
,    برف آمد روزبه بمانی
,    برف آمد پشت ردت
,    دانلود آهنگ حجت اشرف زاده
,    دانلود آهنگ یه کاری کن بدون تو نبینم صبح فردا رو
,    دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده
,    دانلود آهنگ عیدانه حجت اشرف زاده
,    دانلود آهنگ برف آمد برف آمد حجت اشرف زاده
,   

http://www.jenabmusic.com/48548/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D9%85%D8%AF.html

 

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده برف آمد

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده برف آمد با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Barf Amad

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

تو را آنگونه میخواهم که زندان زلخیا را 

کمک کن آه تو جانا بگیرد دامن ما را

ندارم هیچ امیدی به این دنیای تبعیدی

که من از بد بیابانی گرفتم راه دریا را

برف آمد

متن آهنگ حجت اشرف زاده برف آمد

تو را آنگونه میخواهم که زندان زلخیا را

کمک کن آه تو جانا بگیرد دامن ما را

ندارم هیچ امیدی به این دنیای تبعیدی

که من از بد بیابانی گرفتم راه دریا را

چنان از دیدنت دورم که باور کرده ام کورم

تو کاری کن بدون تو نبینم صبح فردا را

برف آمد پشت رد ابر در خیابان گم شدم

برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم

برف آمد پشت رد ابر در خیابان گم شدم

برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم

نه عهدی با کسی بسته ام نه در آغوش تو آرمستم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ برف آمد شاعر برف آمد حجت اشرف زاده برف آمد روزبه بمانی برف آمد پشت ردت دانلود آهنگ حجت اشرف زاده دانلود آهنگ یه کاری کن بدون تو نبینم صبح فردا رو دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده دانلود آهنگ عیدانه حجت اشرف زاده دانلود آهنگ برف آمد برف آمد حجت اشرف زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو