loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از بابک آرشام بنام برگرد دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ برگرد از بابک آرشام Download Song By Babak Arsham - Bargard

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1398

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از بابک آرشام بنام برگرد

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ برگرد از بابک آرشام

Download Song By Babak Arsham - Bargard

***

من همین نزدیکیام برگرد

 تا هنوزم فرصت هست برگرد

این دیونه عاشقه برگرد

که نبودت حالشو بد کرد

من هنوزم عاشقم برگرد 

خاطراتت چشمامو تَر کرد

این دیونه دسته تو میخواد

 

چی شد عشقم از سَرت افتاد

از کی تو آخه دلخوری

از کی دلت رو می بُری

برگرد دِه آخه لعنتی

از کی نمیفهمی منو

از کی نمیشناسی منو

برگرد دِه آخه لعنتی

حالم بده درکم کن و

این فاصله کم کن و

برگرد دِه آخه لعنتی

هرجا که میرم بعد تو 

میگیرن هی سراغتو

برگرد دِه آخه لعنتی

تکست آهنگ برگرد از بابک آرشام

آخرش رفتی و بی رحم شدی با قلب من

آخرش رفتی که با کی بسازی بعد من

تو که یادت نیست ولی من هنوزم یادمه

لعنتی اینی که اینجاست هنوزم یادمه

از کی تو آخه دلخوری

از کی دلت رو می بُری

برگرد دِه آخه لعنتی

از کی نمیفهمی منو

از کی نمیشناسی منو

برگرد دِه آخه لعنتی

حالم بده درکم کن و

این فاصله کم کن و

برگرد دِه آخه لعنتی

هرجا که میرم بعد تو 

میگیرن هی سراغتو

برگرد دِه آخه لعنتی

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.23MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.92MB  

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو