loading...

000000000

محسن یگانه منم يه تقويمه پر از زمستوونچله نشين دلي درب و داغونسال كبيسه ام و شگون ندارماز هيچ كسي خاطره اي ندااارمجز يه نفر كه درب و داغونم كردبره بودم گرگ بيابونم كرداما دلم تو غربت بيابووناز را

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 سه شنبه 09 مرداد 1397

محسن یگانه 
منم يه تقويمه پر از زمستوون
چله نشين دلي درب و داغون
سال كبيسه ام و شگون ندارم
از هيچ كسي خاطره اي ندااارم
جز يه نفر كه درب و داغونم كرد
بره بودم گرگ بيابونم كرد
اما دلم تو غربت بيابوون
از راهي كه رفته نشد پشيموون
دل اي دل ديوونه ه كي قدرتو ميدونه ه؟


برو فكر خودت باش پر از گرگه زمونه ه 
باز منتظر نشستي ی آب ميشي دستي دستي ی 
تو هم بايد مثل اون دلش رو ميشكستي ی

 

ادامه مطلب


منم يه تقويمه پر از زمستوون
چله نشين دلي درب و داغون
سال كبيسه ام و شگون ندارم
از هيچ كسي خاطره اي ندااارم
جز يه نفر كه درب و داغونم كرد
بره بودم گرگ بيابونم كرد
اما دلم تو غربت بيابوون
از راهي كه رفته نشد پشيموون
دل اي دل ديوونه ه كي قدرتو ميدونه ه؟
برو فكر خودت باش پر از گرگه زمونه ه 
باز منتظر نشستي ی آب ميشي دستي دستي ی 
تو هم بايد مثل اون دلش رو ميشكستي ی

دل اي دل ديوونه ه كي قدرتو ميدونه ه؟
برو فكر خودت باش پر از گرگه زمونه ه 
باز منتظر نشستي ی آب ميشي دستي دستي ی 
تو هم بايد مثل اون دلش رو ميشكستي ی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو