loading...

000000000

آهنگ غمگین نمیذارن با تو باشم نمیــــذارن با تــــــو باشم با تــــــــو که با من مهربونــینمیذارن از تو باشم از تو که حرفمو از تو چشام میخونیاین دروغـــــــــــه که شنیدی مـــــن از تـــــو دل ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 سه شنبه 23 مرداد 1397

آهنگ غمگین نمیذارن با تو باشم 




نمیــــذارن با تــــــو باشم با تــــــــو که با من مهربونــی

نمیذارن از تو باشم از تو که حرفمو از تو چشام میخونی



این دروغـــــــــــه که شنیدی مـــــن از تـــــو دل بریــــــدم

بخـــــدا من بدون تــــــو یه لحظه نفــــس راحت نکشیــــدم


لحظـــــه های با تــــو بـوده هنــوزم یـادمــــــه

تــــو میـــــدونــی عاشــــــقــــــی کــــارمــــــه

قســم به هر غـــروبی که دیـــــده و نـــدیــــــده 


قســـــــم به اون سکوتـی که مکثــه و کشیـــــده 

قسم که بی تو حتـی من شک میکنـــم به بودنم

بی تـو درین غـــم غریب در انتظــــــار مردنم

قسم به روز آخــــــرم به هرچــــی داری بـاور

قســـــــــــم به هر حقیـــقـــت طلوع فجــــر آخر

قســم که بــــاورت دارم گرچــــه نداری بـاورم 

بیشتر از هروقت که بگی ای نازنین دوستت دارم 



آهنگ قسم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو