loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام حالت چطوره عشقم Download New Music Yaser Mahmoudi – Halet Chetore Eshgham دانلود تک آهنگ حالت چطوره عشقم با صدای یاسر محمودی حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 دوشنبه 07 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام حالت چطوره عشقم

Download New Music Yaser Mahmoudi – Halet Chetore Eshgham

دانلود تک آهنگ حالت چطوره عشقم با صدای یاسر محمودی

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن و تکست آهنگ جدید حالت چطوره عشقم ياسر محمودي

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

از بعد رفتن تو،من موندم و تنهایی

 

من موندمو سکوتو یه عالمه ترانه

یه عالمه خیالو حرفای عاشقانه

نبودیو نبودی چقدر ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم

چه خاطرات خوبیو توی دلم گذاشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچوقت دوستم نداشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچوقت دوستم نداشتی

حالت چطوره عشقم

“منم بغضم زیاده”

از بس که این زمونه

“چشمامو بازی داده”

بس که غبطه خوردم

“به حال هر دوتامون”

تنهایی و جدایی

“شد فال هر دوتامون”

حالت چطوره عشقم

“خوش باشی هر کجایی”

من جای هر دوتامون

“…. از جدایی”

نموندی و ندیدی

“چقد ترانه گفتم”

نیستی منو ببینی

“از پا دارم میفتم”

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

از بعد رفتن تو،من موندم و تنهایی

من موندمو سکوتو یه عالمه ترانه

یه عالمه خیالو حرفای عاشقانه

نبودیو نبودی چقدر ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم میوفتم

چه خاطرات خوبیو توی دلم گذاشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچوقت دوستم نداشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچوقت دوستم نداشتی

حالت چطوره عشقم از دست این زمونه

از بس این زمونه از بس که غبطه خوردم

تنهایی و جدایی

حالت چطوره عشقم من جای هر دوتامون

نموندیو ندیدی نیستی منو ببینی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام حالت چطوره عشقم

دانلود آهنگ

پخش آنلاين آهنگ جديد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو