loading...

000000000

 غمگین چو پائیزم از من بگذرشعری غم انگیزم از من بگذرسرتا به پا عشقم دردم سوزمبگذشته در آتش همچون روزمغمگین چو پائیزم از من بگذرشعری غم انگیزم از من بگذربگذار ای بی خبر بسوزمچون شمعی تا سحر بسوزمد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 92 دوشنبه 25 تیر 1397

 غمگین چو پائیزم از من بگذر

شعری غم انگیزم از من بگذر

سرتا به پا عشقم دردم سوزم

بگذشته در آتش همچون روزم

غمگین چو پائیزم از من بگذر



شعری غم انگیزم از من بگذر

بگذار ای بی خبر بسوزم

چون شمعی تا سحر بسوزم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم

بگذر و با دل شکسته بگذارم


بگذر از من تا به سوز دل بسوزم

در غم این عشق بی حاصل بسوزم

بگذر تا در شرار من نسوزی

بی پروا در کنار من نسوزی

همچون شمعی به تیر شبها

میدانی عشق ما ثمر ندارد

غیر از غمها دلی دگر ندارد

بگذر زین قصه ی غم افزا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو