loading...

000000000

من که گفتم از دلت خبر ندارمتو نگفتی می رم و تنهات می ذارمدلم از روزی که رفتی بی قرارهعزیزم ، طاقت دوریت رو ندارمچرا با خاطره ها تنهام گذاشتی (تنهام گذاشتی)شایدم دروغ بودن ، دوسم نداشتی (دوسم نداشتی)غم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 97 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

من که گفتم از دلت خبر ندارم
تو نگفتی می رم و تنهات می ذارم
دلم از روزی که رفتی بی قراره
عزیزم ، طاقت دوریت رو ندارم

چرا با خاطره ها تنهام گذاشتی (تنهام گذاشتی)
شایدم دروغ بودن ، دوسم نداشتی (دوسم نداشتی)
غم و غصه تو دل من موندگاره (موندگاره)
می دونم که گریه هام فایده نداره
دل بی قراره
دل بی قراره ، طاقت دوری نداره
می خوام ببینم ، گل نازمو دوباره


خدا ، خدایا دل من آروم نداره
خدا ، خدایا دل من یه بی قراره

بیا برگرد ، بی تو تنهام
بیا برگرد ، بی تو تنهام
بیا برگرد ، بی تو تنهام


سر خاکت اومدم ، گریه نکردم
آخه باورم نشد ، خاکت می کردن
نمی دونی که گلم چه حالی داشتم
پیرهن سیاهمو تنم می کردم
دل بی قراره
دل بی قراره ، طاقت دوری نداره
می خوام ببینم ، گل نازمو دوباره
خدا ، خدایا دل من آروم نداره
خدا ، خدایا ، خدا ، خدایا

بیا برگرد ، بی تو تنهام
بیا برگرد ، بی تو تنهام
بیا برگرد ، بی تو تنهام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو