loading...

000000000

از تو دلگیرم از عاشقی سیرم....تو رو قد خدا می خواستم اما چرا تنهام گذاشتی با یه دعوامن که دل داده بودم به دل تویعنی دروغ بودش تموم حرفامی ترسیدم بری گذاشتی رفتیمنو گذاشتی توی غم و سختیچجور دلت اومد من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

از تو دلگیرم از عاشقی سیرم....
تو رو قد خدا می خواستم اما
چرا تنهام گذاشتی با یه دعوا
من که دل داده بودم به دل تو
یعنی دروغ بودش تموم حرفا
می ترسیدم بری گذاشتی رفتی
منو گذاشتی توی غم و سختی
چجور دلت اومد منو سوزوندی
حتی یه حرف راست بهم نگفتی
از تو دلگیرم از عاشقی سیرم
درسته بی تو می میرم ولی ایندفعه می رم
از تو دلگیرم از عاشقی سیرم
درسته بی تو می میرم ولی ایندفعه می رم


تموم لحظه هام بیهوده سر شد


فقط به پای بی کسی هدر شد
چه اشتباهی کرده بود دل من
یه کاری کردی قلبم دربدر شد
می ترسیدم بری گذاشتی رفتی
منو گذاشتی توی غم و سختی
چجور دلت اومد منو سوزوندی
حتی یه حرف راست بهم نگفتی
از تو دلگیرم از عاشقی سیرم
درسته بی تو می میرم ولی ایندفعه می رم
از تو دلگیرم از عاشقی سیرم
درسته بی تو می میرم ولی ایندفعه می رم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو