loading...

000000000

,    ,    متن اهنگ کاش از عرفان کالبد,    دانلود اهنگ کاش عرفان کالبد,    دانلود اهنگ عرفان کالبد خیلی دوست دارم,    اهنگ های

♥حسـ ــین♥ بازدید : 142 چهارشنبه 03 مهر 1398


,   


,    متن اهنگ کاش از عرفان کالبد
,    دانلود اهنگ کاش عرفان کالبد
,    دانلود اهنگ عرفان کالبد خیلی دوست دارم
,    اهنگ های عرفان کالبد
,    دانلود اهنگ عرفان کالبد دوست دارم
,    دانلود اهنگ عرفان کالبد ببخش
,    دانلود اهنگ عرفان کالبد هستم منا
,    متن اهنگ عرفان کالبد هستم منا
,    اهنگ عرفان کالبد گندم



http://www.musictexts.loxblog.com/post/3/%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B4%20%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF.htm

نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

نرو

نه نه نه نه نه نرو

اووووو

 

کاش هیچوقت نمیزدیم قدم تو بارون

کاش

ذل نمیزدن به هم چشامون

کاش

دستات منو ول نمیکرد

کاش

برگردیم به اون روزامون

کاش

فقط بودی یه بار جای من

کاش

دستامو میگرفتی لایقم

کاش فک میکردی هنوز لایقم / که بهت بگم تویی فقط ماهه من

 

رفتی و حس در کل مرد / بعد تو منو الکل خورد /گفتم بی تو نمیتونم / گفتی نه نمیخوامت بس کن

خوب

توووو

نیکوتین توی سیگارامی /  مشت های بی دلیل توی دیوارامی

تو حسه تو صدای مریضمی / تو یه نفری ولی تو همه کس منی

 

نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نرو

اوووووو

 

تا کی گول بزنم خودمو که هنوز عاشقمه / تا کی شبا به جای تو همدمم بالشتمه

تا کی صبا بزنم پیاده خیابونو قدم / تا کی داد بزنم خوبه اونه بده منم

تا کی بخورم حسرت اون حرفایی رو که زدم

تا کی ادامه داره این کوفتگی بدن

همش یکی میاد میگه تو رو یه جا دیده

تا کی بپوشم اون لباسی که بوی تو رو میده

 

به همه میگم نمیخوامت از رو حسودی

هر ور شهر میرم اونجا دست تو دست بودی

یادته بغلم بودی انگار مست بودی

الانم میگذره بدون تو خیلی مصنوعی

کاش تصمیم میگرفتیم از رو عشق

این جهنم یه روزی بود بهشت

حرفای دلم بود خودکار نوشت

دوست دارم تا آخرش

 

نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

نگیر از من آینده رو

نه نه نه نه نه نه نرو

اووووو

 

کاش اون روزا برگردن / کاش باز بگی میخوام برگردم / کاش این فاصله تموم شه

بوست کنم

عرض کردم

عرض کردم

 







برچسب ها متن اهنگ کاش از عرفان کالبد دانلود اهنگ کاش عرفان کالبد دانلود اهنگ عرفان کالبد خیلی دوست دارم اهنگ های عرفان کالبد دانلود اهنگ عرفان کالبد دوست دارم دانلود اهنگ عرفان کالبد ببخش دانلود اهنگ عرفان کالبد هستم منا متن اهنگ عرفان کالبد هستم منا اهنگ عرفان کالبد گندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو