loading...

000000000

,    متن اهنگ امین فیاض برو,    دانلود اهنگ امین فیاض دیگه تمومه,    اهنگ امین فیاض دیگه تمومه عشق منو تو,    اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 220 دوشنبه 28 آبان 1397


,    متن اهنگ امین فیاض برو
,    دانلود اهنگ امین فیاض دیگه تمومه
,    اهنگ امین فیاض دیگه تمومه عشق منو تو
,    اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو
,    دانلود اهنگ دیگه دست از سر من بردار تو رو خدا برو
,    دیگه تمومه عشقه منو تو
,    دانلود آهنگ نفرینم نکن
,    امین فیاض نه دیگه تورو نمیخوام
,    دیگه تمومه عشق من و تو امین فیاض

,   


 

دیگه تمومــه عشق من و تو
دوست ندارم نمیخوام تو رو
دیگه تمومه عشـق من و تو
خسته شدم من نمیخــوام برو

عاشقت بودم تنهـــام گذاشتی
نفرینم نکــن تو اینو خواستی
فرقی نــداره عشق تو واسـم
تو دیگه مردی دورشدی ازم

بهتره با هـــم نباشیــم بی وفایــی تموم شه
من میخوام مثل تو باشم دلم نامهربون شه

بـرو…دیگه دســت ازسر مــن بـــردار …
بـرو…شدم از هـــر چی عشـق بیـــزار…

 

http://tehranmusicdl.net/

 

 

 







برچسب ها متن اهنگ امین فیاض برو دانلود اهنگ امین فیاض دیگه تمومه اهنگ امین فیاض دیگه تمومه عشق منو تو اهنگ دیگه تموم شد عشق منو تو دانلود اهنگ دیگه دست از سر من بردار تو رو خدا برو دیگه تمومه عشقه منو تو دانلود آهنگ نفرینم نکن امین فیاض نه دیگه تورو نمیخوام دیگه تمومه عشق من و تو امین فیاض
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو