loading...

000000000

متن آهنگنمی دونم کدوم حسنشونیتو به من دادگذار من عاشق به خونه تو افتاد به خونه تو افتادنمی دونم کدوم یاد عطر تن کدوم بادعکس تو رو تو قابخاطره هام نشون دادنمی دونم کدوم دستکتاب غصه رو بستنگاه من عاشق ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 شنبه 16 تیر 1397




متن آهنگ
نمی دونم کدوم حس
نشونیتو به من داد
گذار من عاشق
به خونه تو افتاد
به خونه تو افتاد

نمی دونم کدوم یاد
عطر تن کدوم باد
عکس تو رو تو قاب
خاطره هام نشون داد
نمی دونم کدوم دست
کتاب غصه رو بست


نگاه من عاشق
به چشمای تو دل بست
نمی دونم کدوم حس
نشونیتو به من داد
گذار من عاشق
به خونه تو افتاد
به خونه تو افتاد
نمی دونم کدوم شوق
راه گلومو بسته
خنده به جای گریه
روی لبام نشسته
روی لبام نشسته

نیاز هر نگاهم
سایه و تکیه گاهم
برای با تو بودن
همیشه چشم به راهم
بیا تو فصل گلریز
از عشق من نپرهیز
بیا با من بهار شو
بزن به قلب پاییز
بزن به قلب پاییز
نمی دونم کدوم حس
نشونیتو به من داد
گذار من عاشق
به خونه تو افتاد
به خونه تو افتاد
نمی دونم کدوم شوق
راه گلومو بسته
خنده به جای گریه
روی لبام نشسته
روی لبام نشسته
 


منبع
http://www.topforum.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو