loading...

000000000

الی خانوم یه وقت نگی نگی دوستم نداری این عاشق دیونه رو یه وفت تنها نزاریقربون اون قد بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتواخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 شنبه 17 فروردین 1398

الی خانوم یه وقت نگی نگی دوستم نداری این عاشق دیونه رو یه وفت تنها نزاری
قربون اون قد بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتو
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
ای خانوم خانوم من چقدر برام عزیزی واسه تو جونمم میدم تا تو به هم نریزی
الی خانوم قشنگ ترین دختر رو زمینی همه دنیا میدونن فرشته زمینی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

 

متن آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی الی خانوم Hik' hgd ohk,l hgd


اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
الی خانوم یه وقت نگی نگی دوستم نداری این عاشق دیونه رو یه وفت تنها نزاری
قربون اون قد بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلب من کسی بگیره جاتو
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
ای خانوم خانوم من چقدر برام عزیزی واسه تو جونمم میدم تا تو به هم نریزی
الی خانوم قشنگ ترین دختر رو زمینی همه دنیا میدونن فرشته زمینی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی
اخ الی جون تو نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی چه نازی با من نکن لج بازی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو