loading...

000000000

متن آهنگ    امشب اي سرو من در کنار کيستي    دوش بودي يار من . امروز يار کيستي    برده اي صبر و قرار از من    رفتي از نظر . اي قرار جان و دل&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 دوشنبه 18 تیر 1397




متن آهنگ
    امشب اي سرو من در کنار کيستي
    دوش بودي يار من . امروز يار کيستي
    برده اي صبر و قرار از من
    رفتي از نظر . اي قرار جان و دل
    اي قرار جان و دل . صبر و قرار کيستي

    امشب سر هر کوچه دنبال تو مي گردم
    هر ره گذري گويد من عاشق و ولگردم
    از ره گذران پرسم . من جا و مکان تو
    بر هر گذري گويم . من نام و نشان تو
    گر مي شنوي صوتم . اواز ده اينجايم


    تا پر بکشم سويت . من با دل شيدايم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم

    در مسجد و ميخانه من نام تو را گويم
    در کعبه و بت خانه .من باز تو را جويم
    گر مي شنوي صوتم . اواز ده اينجايم
    تا پر بکشم سويت . من با دل شيدايم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم

    امشب سر هر کوچه دنبال تو مي گردم
    هر ره گذري گويد من عاشق و ولگردم
    از ره گذران پرسم . من نام و نشان تو
    بر هر گذري گويم .من جا و مکان تو
    گر مي شنوي صوتم . اواز ده اينجايم
    تا پر بکشم سويت . من با دل شيدايم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم

    در مسجد و ميخانه من باز تو را جويم
    در کعبه و بت خانه .من نام تو را گويم
    گر مي شنوي صوتم . اواز ده اينجايم
    تا پر بکشم سويت . من با دل شيدايم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم

    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم
    من دور تو مي گردم .من دور تو مي گردم


lمنبع:
https://talk.patoghu.com/thread186835.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو