loading...

000000000

متن آهنگ ایران من امید آلبوم هر دو عاشق ایران من ایران من ای هستی و ای جان من من بیتو فردایی ندارمفرزند دلپاکت منم قربونی خاکت منم بیتو دگر نایی ندارمهر صدای قلب من زمزمه ایرانه دل سرگشته من بیتو شده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 شنبه 27 بهمن 1397

متن آهنگ ایران من امید آلبوم هر دو عاشق

ایران من ایران من ای هستی و ای جان من من بیتو فردایی ندارم

فرزند دلپاکت منم قربونی خاکت منم بیتو دگر نایی ندارم

هر صدای قلب من زمزمه ایرانه دل سرگشته من بیتو شده دیوانه

یه قلب لرزون دو چشم گریون توی غربت می مونه قصه تلخ جدایی رو دیگه دل می دونه

بی تو سراپایم غمه هر لحظه ام یه ماتمه دوریت منو دیوونه کرده




خدا گواهه میدونه بیتو دنیا یه زندونه این زندگی خاموش و سرده

ای سرزمین عاشقها ای خاک خوب مهربان من از دیار عاشقونم

سرخورده از غربت بیام با یک دنیا حسرت بیام تا بعد از این قدرت بدونم

هر صدای قلب من زمزمه ایرانه دل سرگشته من بیتو شده دیوانه

یه قلب لرزون دو چشم گریون توی غربت می مونه قصه تلخ جدایی رو دیگه دل می دونه

ایران من ایران من ای هستی و ای جان من من بیتو فردایی ندارم.....







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو