loading...

000000000

هر چی دلت میخواد بگو نزار دلت بگیرهنزار به غیر من کسی غم تو رو ببینهدار و ندار من تویی نمیشه نباشینمیزارم یه لحپه هم تو فکر من نباشیتمام زندگیمو بردار ببر نبینم ناراحتی حتی یکمیدنیا بد کرده به تو به م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 118 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

هر چی دلت میخواد بگو نزار دلت بگیره

نزار به غیر من کسی غم تو رو ببینه

دار و ندار من تویی نمیشه نباشی

نمیزارم یه لحپه هم تو فکر من نباشی

تمام زندگیمو بردار ببر نبینم ناراحتی حتی یکمی

دنیا بد کرده به تو به من


تمام زندگیمو بردار ببر نبینم ناراحتی حتی یکمی

دنیا بد کرده به تو به من

میگن کهقسمت نبوده ما از هم دور شدیم

این که نشد هر چی بگن ما فقط گوش کنیم

بمیرم حتی یه لحظه هم غم تو رو نبینم

میجنگم با تقدیرمون غصه نخور عزیزم

غصه نخور عزیزم

تمام زندگیمو بردار ببر نبینم ناراحتی حتی یکمی
دنیا بد کرده به تو به من

تمام زندگیمو بردار ببر نبینم ناراحتی حتی یکمی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو