loading...

000000000

آهنگ دوستی احمد آزاددوستی آه دوستی ای به فدا جون و دلم جون و دلمسر اگر در قدم تو بدهم باز خجلمدشمنی وقتی ز دل نور محبت می برهرنگ آفتاب می پره رنگ آفتاب می پرهاون که دل می فروشه ارزون به خدا ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 پنجشنبه 27 دی 1397



آهنگ دوستی احمد آزاد

دوستی آه 
دوستی ای به فدا جون و دلم جون و دلم
سر اگر در قدم تو بدهم باز خجلم
دشمنی وقتی ز دل نور محبت می بره
رنگ آفتاب می پره رنگ آفتاب می پره
اون که دل می فروشه ارزون به خدا بی خبره


اگه سودی ببره بی وفایی می خره

دوستی جانا
دوستی پیک بهاری تو زمستون دلم
نغمه ی شادی و شوری به غم بی حاصلم
می رسم وقتی به تو عقده ی دل سر می کنم
عشقو باور می کنم عشقو باور می کنم
کینه رو دور می ریزم شادیمو بیشتر می کنم


دلمو با زندگی مهربون تر می کنم

خدایا خدایا
بده آن صفا را که تاج آن کنم من فدای یاری
خدایا خدایا چی میشه به دنیا که از آسمونت وفا بباری؟
دشمنی وقتی ز دل نور محبت می بره
رنگ آفتاب می پره رنگ آفتاب می پره
اون که دل می فروشه ارزون به خدا بی خبره
اگه سودی ببره بی وفایی می خره
اگه سودی ببره بی وفایی می خره







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوستی احمد آزاد دوستی احمد آزاد Download Music دانلود آهنگ جدید دوستی احمد آزاد دانلود آهنگ بیکلام دوستی احمد آزاد متن آهنگ دوستی احمد آزاد کد آهنگ پیشواز همراه اول دوستی احمد آزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ دوستی احمد آزاد با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو